вторник, 27 април 2010 г.

Една среща...

Животът си има своите номера и винаги, когато най-малко си готов, ти изсипва поредното предупреждение, изпитание или просто "опресняване". С последното ме изненада вчера, когато ме срещна с една жена на 60 г. Но на 60 г. като на 40 г.! С осанка на лебед, грациозност на газела и зъби на американска актриса. Склонна съм да вярвам, че изключителният й външен вид се дължи на начина й на живот, а не на пластичната хирургия. През цялото време се бях вкопчила в очите й, от които искряха свежест и всепоглъщащо желание за живот и любопитство към новото. А бръчките около очите са от тези, които говорят повече за живота на една жена от всичко останало, извити нагоре, сякаш постоянно е усмихната в спокойно състояние на лицето. Да, българка е, но не помни от колко години живее в Швейцария. През всичките тези години е управлявала галерия за изкуство, разположена на 10 000 кв.м и застрахована за 1 млрд. евро. Сега казва, че е щастлива пенсионерка и баба на внуци.
С тази дама се видях, разбира се, в ресторант Его. Нямаше по-подходящо място от това срещу историческата сграда на австрийско посолство на бул. "Цар Освободител". Предлаганите в него ястия, които се сменят според сезоните, от лятото на 2009 г., се правят от внасяни от Италия меса. Продуктите са качествени и пресни и храната е приготвена много вкусно. Собствениците правят видими усилия да наложат ресторанта като класен. Мястото е с впечатляващ дизайн, заобикоени с фотографски класики на Лорънс Шилър. Ресторантът предлага три помещения като най-вътрешното се състои от една маса. Тук можете да си организирате възможно най-тайната вечеря, която може да приключи в бара в подземието, самият той - изключително шик. Подразбира се, че цените са над средните.
Разговорът ни беше продължителен и напоителен (за мен). Една от темите, които объждахме беше как остаряват звездите. Аз й казах, че се възхищавам на Ким Бейнсинджър, а тя ми отвърна, че изглежда много зле без грим, тъй като й е съседка и се виждат доста често. Естествено, я заподоздрях в женска завист, но съмнението ми се изпари, когато ми призна за случая, когато е изпуснала лъжицата в супата си, докато е обядвала в ресторант и там влязла София Лорен, която е над 80 г. Е, разбрах какво имаше предвид, докато говореше през цялото време за класа и стил. Междувременно погледна към клиентите на съседната маса в заведението и ме попита: "Защо това момиче на съседната маса се е извило като бастун и се опитва да си напъха цялата глава в салатата, а просто не си вдигне вилицата към лицето?". И като "пенсионерка", която гледа телевизия, попита: "Защо жените водещи в България държат да покажат цепката на гърдите си по телевизията?" и "Има една водеща с огромна руса коса, която я прави по-огромна, отколкото е, може би..."
Осъзнавайки невъзможността да се срещна отново с тази жена, пожелах да дойде с мен на разходка из столичните магазини, за да прекарам още един ден с нея, за да попия от нейната лекота, увереност и елегантност. Едно истинско риалити.
Казват, че елегантността е извисена нагоре, а сексапилът напред.....Аз с моите 170 см височина и номер на чашката на сутиена -75Б, е по-добре да си седна и да се обърна с гръб. Но пък поне е сигурно, че няма да ме видите да забивам глава в салатата или супата при следващата среща на Ocean's eleven.

1 коментар:

  1. Ego e dobro mqsto v centara, edno ot malkoto, kadeto nqma da sreshtnesh poznati i mojesh da se usamotish na kratka razgovorliva vecherq ili obqd. Posledno bqh tam minalata godina s nashiq gost ot 2 dve ot poslednite ni sbirki. Hranata beshe dobra.

    ОтговорИзтриване